۱۳۹۱ دی ۶, چهارشنبه


اگر فرض کنیم که پروتکل یهودی یا اصطلاحا صهیونیسم وجود داشته باشه و اگر فرض کنیم که کسی جایی ثبت و اعلام کنه که من چقدر موجود آشغالی هستم(!) پس با وجود ایران گل و بلبلی که از سال هشتاد و چهار تا الان خیلی عطرآگین شده می‌شه نتیجه گرفت که به میمنت و مبارکی ایران از بین خواهد رفت. خراسان به افغانستان می‌چسبه، آذربایجان های غربی و شرقی به ترکیه و آذربایجان. کردستان به کردستان عراق و خوزستان و کلن شهر های جنوب هم به کشور های عربی. تهران و اصفهان هم میشه لاس‌وگاس یا تایلند پارسی؟ خیلی هم قشنگ!

پی اس: خواهر/برادر سایبری ضمن عرض سلام و گلاب به روتون و شرمندگی چون که ریدم به ارزش ها و اون نهم دی؛ باید عرض کنم که مسئلة! شما جدیدا چرا انقدر میاین اینجا؟ من هی آمار بازدید کننده ها رو می‌بینم و هی متعجب و متعجب تر می‌شم که خوب واسه چی الان هر روز هر روز قدم رنجه می‌کنین اینجا؟ حیف اون اینترنت بی فیلتر خوش سرعت نیست که با اومدن به بلاگ بنده حقیر، شان و منزلتش رو بیارین پایین؟ به نظر من برین یه کم یوتیوب شخم بزنین یه کم پورن ببینین یا اصلن برین آنلاین سریال ببینین از طرف من که کار خیر هم کرده باشین. خلاصه استفاده درست کنین از اون اینترنت بی فیلترتون حیفه ها اسراف نکنین انقدر. خدا رو خوش نمیاد انقدر بیاین به بلاگ بی محتوای من سر بزنین و شرمنده و معذبم کنین.


پی اس اس: مادامی که اون بیرون داره برف میاد و روی زمین خیس که میرسه بعد از کمی پلک ممتد آب میشه آقای کوهن توی گوشم می‌خون و منم چمدونم رو می‌بندم که بکشم رو زمین و برم وردپرس و ازینجا خداحافظی کنم.